Ny månad, nya problem, nya misstag Ny glädje!

♥ Dag 1 - En bild på dig från idag

♥ Dag 2 - En bild på en person du saknar väldigt mycket

♥ Dag 3 - En bild på en person som du litar på till 110%

♥ Dag 4 - En bild som kan få dig att gråta

♥ Dag 5 - En bild på ditt senaste inköp

♥ Dag 6 - En bild på dagens out-fit

♥ Dag 7 - En bild på vad jag har i min sminkväska

♥ Dag 8 - En sommarbild

♥ Dag 9 - En bild jag aldrig visat

♥ Dag 10 - En bild på en plats du har varit

♥ Dag 11 - En bild på ditt/dina husdjur

♥ Dag 12 - En bild som gör dig glad

♥ Dag 13 - En bild på en person som du älskar

♥ Dag 14 - En bild på ditt rum

♥ Dag 15 - En bild på en person som betyder mycket

♥ Dag 16 - En bild på en person som du tycker är väldigt söt

♥ Dag 17 - En bild på min navelpiercing

♥ Dag 18 - En bild på en person som jag skulle kunna bo ihop med i en vecka

♥ Dag 19 - En bild från ett minne du ALDRIG kommer glömma

♥ Dag 20 - En bild på din skola

♥ Dag 21 - En bild från en rolig lektion

♥ Dag 22 - En bild på din förebild

♥ Dag 23 - En naturbild

♥ Dag 24 - En bild på en bra killkompis

♥ Dag 25 - En väldigt gammal bild

♥ Dag 26 - En bild på min frukost

♥ Dag 27 - En bild på hur jag sminkade mig idag

♥ Dag 28 - En bild på din flummigaste kompis

♥ Dag 29 - En väldigt rolig bild

♥ Dag 30 - En bild du gillar lite extra mycket

♥ Dag 31 - En bild från månadens bästa minne



http://alexandraandersssson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0