slättåkra nästa. . . . .

Sen klockan 18.30 ska jag till lilla slättåkra & titta på när Sebbe & typ hela trean fyran femman & sexan ska spela upp en teater som jag skulle ta kort på, GUULLIIIGT!
Sååå, det är nog dagens plan.
Men annars har jag ingen aning om vad jag ska göra.
& fyfan va segt att de började snö-regna!
Asså allt är ju slask, uschusch o fyyy xD
Omgomgomg,gillardigfettmke!<3

Tezze vill säga EN sak till digm LÄS DETTA!
Du är bäst & du gör min dag, jag älskar dig!<3

Tror jag håller på att bli förkyld IIIIGGEEEEEN, det är INTE trevligt måste jag då säga! ;s
HAHAHAHHA, men sånt är ju livet & alla blir förkylda, ELLER?!!?;o
Undra om någon aldrig blir förkyld fyfan vilken tur den personen måste ha då liksom aldrig behöva ha ont i halsen & ha ont i näsan xD
Aja, nog om de bitches.

Puss på alla er som kommenterar & läser ;)<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

va fiiin blogg du har!!! och bilden på din header va jäättefin!! :D

2011-03-09 @ 20:39:55
URL: http://fluugsvaamp.blogg.se/
Postat av: SaraWhitmore

Hej kan du hjälpa mig välja convers! Har lite svårt att välja vilken färg jag ska köpa!! :D Skulla vara underbart snällt om du svaaade!! <33

2011-03-09 @ 21:41:31
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Sara a.k.a Game Girl

Tävling i min blogg! Vinn boken Game Girl! http://thegamegirl.blogg.se/2011/march/tavling-utlottning-av-game-girl-andra-upplag.html

2011-03-10 @ 06:10:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0