dagen var kul !

idag har tezze och jag stalkat coola gänget förstårni.
de är fan asroligt och Colin kastade något typ i tezzez öga eller precis jämte(?) och sen i huvudet xd
På lektionerna har vi mest chillat idag och jag hatar matte så enormt mycket!
Det är sååååå komplicerat med alla dessa siffror, prickar och streck. -.-
sista lektionen såg vi på ÖD-cupen(fotboll)
7b(vi då) mötte 8c och vi förlorade.
men jag och tezze va inte med vi satt och tittade på tihihh.
det var GAAAALET kallt och de kändes som om gräset var blött men de visade sig att de var de faktiskt inte intressant va? ;)
när de var slut gick tezze hem och jag väntade på nina och då gick vi till affären
jag köpte festis
men när vi va vid skåpen och skulle gå så ba va nårra kom några nior dom ba;
här luktar vin
hhahahaa, vaffan?!?!?

sen ba ställde vi oss och väntade på ninas taxi och då kom matilda och moa osv..
dom kom i D-laget.
så sa jag;
 omg de är så skabbigt, de luktar alltid kebab och sånt skit där 
och typ en stund efter kom några ba;
 D-laget är så äckligt för alla äter kebab där
vilket sammanträffande lixom !
Kul va de iaf.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0