kalvinknatet / kossaloppet

nu har jag kommit hem och jag har haft kul
sebbe sprang såndär kossalopp och jag och bella hejjade på :3
han var superduktig och tog sig i mål som jag aldrig hade pallat!

sen åt vi på bk (burger king)
mamma och mia stog i en halv timme i kön och väntade ppå maten och hhan var nog ny.
och hans gylf var sönder också, STACKARS MÄNNISKA!
och bebbe beställde en naturell hamburgare och fick en cheeseburgare
när mia skulle ha en cheeseburgare var osten slut?!?!?!
tuff dag på jobbet för han tror jag
och han fick ingen hjälp heller, stackareN.
pusshej.

btw
han där i kossadräkten var feeeetttt läskiiiig !! ! ! !! ! !! ! !! !


Kommentarer
Postat av: therese pue roth

HAHAHAH! han kanske va burger kings otroligt tröga problemPöjk! :(

2011-05-25 @ 22:46:47
URL: http://puueee.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej! fin blogg :)

2011-05-26 @ 07:21:04
URL: http://liswaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0