marcus, läs detta~♥



säg aldrig något du kommer bryta.
du sa att du ska älska mig förevigt
men jag vet att de är en lögn

jag vet inte var jag har dig
jag älskar dig så jävla mycket
kan jag lita på dig?
när alla sviker står du kvar då som du lovade?
du sa att jag inte skulle bli av med dig
men jag tappar dig mer och mer för varje dag

jag sluter ögonen och tänker på dig & då kommer tårarna
men varför kommer dom nu då?
jag har ju allt jag önskar, jag har dig!
jag är så rädd älskling, så fruktansvärt rädd.

de gör ont varje gång jag tänker på att förlora dig
så ont att jag inte kan stå
jag bryter ihop
förlåt mig för allt jag gjort

just nu rinner tårarna och jag vet inte varför
känner mig så jävla ensam
för jag vet att förr eller senare förlorar jag dig


Marcus, du är en ängel
du betyder otroligt mycket för mig
du får mig att le som ingen annan
du får mig att må bra
när jag deppar får du mig att resa på mig
jag vill ha dig nära mig
känna dina armar runt mig
för en gång skull vill jag känna mig trygg
vill att du aldrig släpper taget om mig
skyddar mig och älskar mig
precis som jag älskar dig
då,nu& föralltid kommer du finnas i mitt hjärta
och ingen kan ta den platsen du har!♥

Kommentarer
Postat av: stephanie, jag älskr dig mer än du tror och jag håller det jag säger, jag kommer alltid finnas vid din sida och kmmer aldrig släppa taget om dig, jag älskar dig sjukt mkt, och jag kommer alltid att göra de.

2011-05-24 @ 16:29:03
Postat av: Anonym

2011-05-24 @ 16:29:23
Postat av: Anonym

åh söt text, skrivit själv? :)

2011-05-31 @ 09:55:24
Postat av: ida

Oj glömde jag kanske skriva namn och sånt?

Det var jag som skrev: åh söt text, skrivit själv?:)

2011-06-02 @ 19:52:48
URL: http://idapermangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0