HEEEEEMMMMAAA, från tuuuuurrklandet! :D

heeemmmm ljuuuva heeeemm!
Ja ni läste rätt, jag är hemma från turkiet!

Jag har haft det jättebra
förutom den första dagen
OMGASH
ALDRIG sett så mycket regn -.-''
Sen så har de varit strålande solsken hela veckan! :)

Onsdag;
Åkte bara till gbg oh sen åkte flygplan till antalya sen buss till alanya & hotellet hette Beach club doganay.
På väg dit gjorde man ett stopp om man ville gå på toa köpa dricka osv...
där hade dom absolut världens ÄCKLIGASTE kebab !

Torsdag;
Det regnade HELA dagen.
Vi åkte till stan när de typ va 10 minuters uppehåll och vi trodde de skulle va så en stund men nej såklart började de spöregna IGEN!
Sen åkte vi ba hem, PISSBLÖTA...

Fredag;
Vi åkte nog till stan om jag minns rätt ;d
Och sen la vi vid poolen och badade i den första gången (y)
Vi köpte one piece :D :D
fyfan va överlycklig jag var när jag hittade en!
eeehhhmmm...
Juste vi fick massage också myyyysiiigt ! :)

Lördag;
Vi la ba vid poolen och  gick ner första gången till stranden (Y)
Det var fett nice eftersom jag egentligen hatar att bada i hav en de var riktigt kul!

Söndag;
Vi var på ett vattenland och de var totalt azum!
Älskar vattenland såååååå kul!
Det var typ någon såndär vågmaskin och då var de nära på att 3 stycken mindre ban var nära på att drunkna och personalen fick hoppa i och när barnen kom upp gråtandes stod mamman och skrattade ?! :S
MOOOOOOGEEEEEET av henne

Måndag;
Vi la på stranden nästan hela dagen GÖTT!
Jag, calle och emeli och någon annan random liten kille åkte BANANBÅT!
fan va roligt de var, jag ba;
jag kommer bli uppäten av hajar osv..
Sen åkte vi till stan och jag handlade en rosa tunika/klänning och en annan leopard klänning/tunika

Tisdag;
Vi fick åka in till stan för att min rosa klänning/tunika var sönder så jag fick byta den och det var så fruktansvärt varmt så jag höll seriöst på  att svimma.
Sen dom har ju inte ett par shorts där så de var en gubbe i en affär som var azum!
Kärlek till dig.
Han klippte av byxor och sydde och massa saker så de blev shorts ! :D
sen köpte jag en adidas kofta och ett par flipp flopp (Y)

Onsdag;
Hemresan, hem ljuva hem!
den tog jättelång tid tyckte jag..
Faaast nu är jag äntligen hemma och de känns skönt :9
Jag fick gå upp 7.30 i morse ! :S:S
Bajsa ner er! :)


Bilder kommer !
Inte idag, men någon annan dag,

OCH ett stort tack till er som tittar min blogg även ifall jag inte uppdaterar!
Älskarer!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0