det är äckligt det du gör......

Filmen igår var riktigt bra faktiskt och jag hade det jättemysigt
jag och emeli åkte in med sam & co.
sen gick vi till hemmakväll o köpte godis, sen var det bio tiiiime!

Jag och emeli kom typ hem halv 12 kanske och sen hällde vi upp vatten till katterna och dom hade allvarligt med damp, hihi
men emeli ville helt plötsligt se på film, så vi startade en film vid 00.00 kanske o såg på den i 1 halvtimme sen gick vi och lade oss, så kunde hon såklart inte vara tyst
så jag tror att vi somnade klockan 01.00-01.30 typ, och skulle upp klockan 6.......
så jag har varit helt jävla slut idag i skolan så det är inte sant alltså, heehehe
men nu ska jag snart sova, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0