All i want for Christmas is you..

Skolan idag var helt okej, fast det är riktigt tufft nu tycker jag..
så mycket saker man ska hinna med på så kort tid, usch säger jag bara
men jag ska ändå kolla igenom svenskan som jag ska redovisa för halvklass(?) imorgon, jobbigt värre..
man får väl lära sig detta när man går i åttan och lära sig acceptera sin klass, iaf lite av klassen.
alla går ju inte bara att acceptera?
men nu ska jag försöka ge mig ut och fota lite bilder i mörkret....
Imorgon blir det nog att åka in till stan, jag vet inte men kanske
kärlek till det
och på fredag ska jag äntligen träffa min käratse finaste underbaraste fisbella!
men jaja
pösssss



du får mig att falla handlöst ner..<3

Kommentarer
Postat av: emeli

schysst att man får ha en t-shirt ifred..

2011-11-23 @ 17:28:22
URL: http://emelieinarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0