1 dag - tagga!

nu har jag och emeli kommit hem från stan!
hon skulle klippa sig och jag skulle leta efter ett par vantar
hon köpte ett blått headset och jag ett rosa, jättebra var dom!
sista affären jag gav en chans hittade jag ett par vantar ÄNTLIGEN, kändes typ hopplöst
och en person i klassen åkta samma buss som oss säger bara - ORKA GLO HELA TIDEN!-.-

Imorgon ska jag åka till världens absolut finaste Marcus!♥
Längtar så mycket efter dig mitt hjärta.


bilder kommer på lördag eller söndag, det kan jag lova.
om han då låter mig ta bilder på han, annars gör jag det i smyg :3

men nu ska jag se på film och snacka med marcus,
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0