awesome dag med bestis!

När jag och bestis festis skulle åka in till stan så hade hon ju läst fel på bussen så vi fick sitta och vänta i en halvtimme, duktigt gumman!
Vi strosade runt i stan och therése bara,
Harry sitter säkert och lanar, ,så kom han på andra sidan vägen och fyfan vad jag knäckte mig!
Sen så bara smsade vi han och då skulle han till bussen typ osv...
och då står 351 bussen där och hon bara
- fan jag missade han!
så söt chey
men så när vi stog där och tittade busstider hem så stog han fortfarande kvar vid betalningssaken i bussen och vi visste inte det, så therése bara höll på som vanligt, alltså cpade, ehehehhe :D
men nu orkar jag inte skriva mer,
PÖÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0