Mitt underhår blev typ  mörkbrun eller nästan lite svart - men nice ändå!
Ni kanske får en bild på det imorgon om jag orkar platta håret
men det är inte alltid så säkert, annars får ni det garanterat på måndag, det lovar jag.

har nästan precis sett färdigt black christmas och jag tyckte den var asäcklig
en gång skrek jag så högt så att min lillebror kom in i rummet - så gullig!
jag rekomenderar filmen starkt, hihi

Imorgon blir bara en slapp dag, hoppas jag
ingen kyrka blir det för min del imorgon, det är redan bestämt!
jag ska sova riktigt länge och inte bara till klockan 06.23..
det var tiden jag vaknade första gången idag, vilken ångest jag hade

nu ska jag kolla runt lite på youtube och så
och kanske snacka i telefon, hihi roligt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0