Hajar sucks.

Hajar är bra roliga!
Jag diskuterar det med min kära mamma & marcus.

Hajar simmar inte över till ett hav som inte är sitt hav, fast den kan för den gillar inte klimatet i det havet, usch.
& marcus säger att dom har galler mellan haven, men hur i helvete ska då båtarna flyta förbi?!
Men asså om det är olika klimat i vattnen, ändras det bara så *poff* när man kommer till nästa hav eller????
jag blir inte det minsta klok på detta, mitt liv & hajens liv suger.
Fast egentligen tror jag hajen har det rätt bra, för den är så bossig, hihi :3
den äter människor & djur & allt annat den kommer åt, usch säger jag ba FU. :(
förr i tiden fanns det en haj som hette megalodon, asstor?! (N)
den var typ enorm och bara härjade runt i haven som en fara för livet att åka ut med båt lixom shit?
aja...
Nu har vi kommit fram till att.....
det är sååå inte coolt med hajar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0