i love u bff.♥

Gårdagen var sjukt rolig och lite jobbig också
Först åkte jag till isabella så gick vi in till stan och käkade och gick i affärer.
typ halv åtta - åtta kom besart och stefan så såg vi på film.
sen kom bellas syster och någon random (adde)
min mamma ringde och pratade med mig nu och jag blev jätteledsen..
när besart o stefan skulle hem, hade stefan tittat fel busstid(?) så vi fick vänta med dom aslänge.
o jag skrattade mer än vad jag gjort på länge!
sen gick jag och bella hem, o va helt ensamma....
sjukt läskigt
men så kom bellas syster, de och frida och såg på film med oss.
alla somnade i sofforna utom jag och adde.
sen typ vid halv 4 väckte alexandra bella så gick vi in i hennes rum och såg på tv till typ aslänge!
så jag är sjukt underbart trött nu, hihihihih :D
underbar dag igår med alla :)

isabella, tack för att du tröstar mig när jag är ledsen.
du är världens bästa
vad vore jag utan dina andetag,
i love u bffff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0