Min allra käraste syster, kom hem!

Emeli, om du läser detta så ska du veta att jag vill att du ska komma hem
du är min allra käraste ägodel o du är min bästa vän
tänk om jag faktiskt har förlorat det absolut bästa som finns i mitt liv, dig..
alla gånger jag blivit sårad, så stog du kvar på samma plats och tröstade mig och torkade mina tårar
det får inte vara slut med det nu, jag vägrar tro på det
jag kommer alltid fortsätta tro på att du kommer tillbaka hem hit, till mig.
ger inte upp hoppet, aldrig!
alla minnen vi samlat på oss genom åren, de får inte försvinna
jag gör allt för att göra dig lycklig, men ibland räcker det inte till..
emeli, min käraste syster..
jag älskar dig mest på denna jord!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0