the unborn - världens läskigaste film!

asså jag och emeli såg på världens läskigaste film, jag svär på allt!
omgad, aldrig sett emeli så rädd till en film..
nu sitter vi och lyssnar på hårdrock!
- björn rosenström!

imorgon blir det att släpa sig upp till skolan
om jag har tur får jag faktiskt byta snart, orkar inte med den skolan mer USCH.

på onsdag blir det kanske badhuset med emeli, calle & sebastian, wiiiiiiiiie.
och någon annan dag i veckan kanske gekås, ännu bättre!

sedan på lördag blir det konfa, mitt liv suger kukanus.. :(

i skolan imorgon har vi bild istället för svenska, mitt liv äger!
jag hatar verkligen svenska, det suger över heeeela mitt liv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0