forever is a long time, but I wouldn't mind spending it by your side

Drar till oskarström om en timme så ska jag vänta på therése där nere vid kyrkan så går vi till konfa klockan 2.
Calle får ju köra ner mig astidigt, för han ska se på fotboll, en viktig match.
mellan liverpool FC - Manchester United.
man hoppas ju att United vinner, hihi!
själv missar man det ju, eftersom jag ska på denna dumma konfan ;(

jag har även varit duktig att städa upp mitt rum lite, cool chey
ÄVEN bäddat sängen, sjukt duktigt tycker jag själv då.

helt utan smink, sjukt äckligt..
men jag får la gå utan  smink idag
- jag har ont i ögonen av mascara & kajal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0