längtar..

Nu tyckte therése att jag skulle blogga men orkar egentligen inte.
det är otroligt kul att bråka med folk i klassen - fast nej.
jag & therése började bråka med 2 andra i klassen
vi är inte lika bra som dom tydligen - and thats a lie!
vi stog och skrek på varandra osv..
tar inte upp mer här.

Efter skolan åkte jag, lovisa, emeli, mamma, calle, sebastian och angelica till badhuset och hade det lite roligt hihih
det var två badvakter som stog vid bubbelpoolen och hade en flaska med ASKALLT vatten och hällde på oss, sjukt moget!!! - nej men det var faktiskt roligt.
vi var där i 2 timmar sen orkade vi inte mer och så åkte vi o handlade o nu är jag äntligen hemma!
jag hoppas på att få gå oh lägga mig för jag är så otroligt trött så det är inte sant

tagga fredag,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0