jagälskardig.

Nu har jag kommit hem älsklingar, så ni behöver inte sakna mig mer, thihihi!

I fredags gick jag och nicole och köpte godis bara tror jag,(?) sen slappade framför tvN.

I lördags var jag och nicole med Moa på dagen & var ute sen inne osv..
det var roligt, fast jag satt mest och ritade
Sen satt jag och nicole utanför ica typ i 1 timme och knäckte oss, åt folk som gick förbi, fyfan vad jag skrattade!
Senare på kvällen frågade jag om andreas ville träffas, oh jag och nicole gick runt men när vi gick till konsum satt dom och väntade där, hihi
så vi var där och softade lite, och frös ihjäl - jag.
han var sjukt cool!

idag har vi firat min söta lillebror som fyller 4 hela år imorgon, tiden går snabbt
vi käkade smörgåstårta och fikade
sedan åkte jag hem, kommer sakna!
jag får åka dit snart igen, hohoho

nästa söndag  blir det kyrkan med bästis BÄSTA SOM FINNS!:))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0