If I could choose again, I'd still choose you

Nu sitter jag på chatroulette sverige hehe, otroligt kul förutom alla snuskiga, fyskam. :)
Ibland är det så assöta killar hihi, :3
Ja håller på att dö, för nu är alla så jävla osociala!
Skolan idag sög getballe!
jag var på så dåligt humör, så skulle vissa försöka fälla mig, nämner inga namn..
När emeli börjar på gymnasium bytar jag skola, för jag orkar inte med de jävla peroner på den skolan!
hon är nästan allt jag har.
men när "*****" sa emo till henne, så tänkte jag vända och slå till han, men jag ba fick ur mig;
håll käften jävla bög!
jag var redan förbannad och han kallar fan inte henne emo, jävla särbarn!
hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0