tiden läker alla sår, men han tar bra betalt.

Har kommit hem från stan med angelica
det blev lite småsaker som nagellack, ansiktsmask, örhängen, ringar osv...
efter detta inlägget ska jag förmodligen måla färdigt naglarna, sedan ska jag sova!
jag är sjukt trött, och kommer säkert decka efter en hand, hihi
Naglarna får bli ljusblå idag, nagellacket kommer från depend som jag enegtligen hatar, men det var så sjukt fin färg, så jag var ju bara tvungen att köpa de!
det tar så otroligt lång tid att torka.

skolan idag sög potatismos...
jag dör ju på den fucking skolan, inte okej
imorgon är det orientering ige, mitt liv suger åsna...
men jag och therése ska kämpa på, hihi
vi vet ju nästan var allt ligger, eftersom vi gick förbi typ alla, när vi gick där och virrade, haha!
Själv har man ju även SO prov imorgon, han gick igenom saker IDAG, som vi skulle ha imon, omg
tror han vi ska lära dom oss på 1 dag eller?
men nu ska jag dra pusshey.

jagälskarjudig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0