I don't wanna be like you.

Jag känner att jag verkligen behöver uppdatera lite oftare, eller vad tycker ni?

Jag är trött på att höra att jag är värdelös, oduglig och patetisk
för jag vet att jag inte är det!
Jag är mycket mycket bättre än dig, och jag är också mycket starkare än dig
Du trycker mig längre och längre ner varje dag, MEN det är alltid en person som drar upp mig igen!
Vissa dagar är peronen borta och då ligger jag längst ner på botten och gråter.
Då kan ingen dra upp mig, då kan ingen hjälpa mig.
För då är jag hjälplös...

' I'm fighting becouse I know I can do it '
' I dont give up becouse i'm not you '
' AND I have my right to be myself
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0