Wille, ditt jävla cp!

Godkväll bloggN!
Dagen har bestått av att plugga, hur har det gått?
-dåligt.
Jag kommer säkert inte klara "omprovet" imorron, för när jag blir stressad klarar jag INGENTING.
Och jag kommer bli så jävla förbannad om jag inte klarar det, men Angelica får hjälpa mig när hon kommer hem, vi får plugga in i det sista, alltså sängen!

Imorgon ska vi städa hela fucking huset, so not nice typ?
Man har ju redan städat rummet idag, och sen resten av huset, var ska detta sluta egenligen?!

Min otroligt söta lillebror idag när vi åt pannkakor
sebbe: Grädden smakar konstigt
(han hade sylt och grädde på pannkakan)
emeli & jag: Men det är inget fel på grädden men du får slänga den pannkakan och ta en annan utan grädde då okej?
(han gick och slängde pannkakan såklart, gör en ny pannkaka med sylt och socker)
Sebbe: Sylten smakar också konstigt
Emeli & jag: häll på socker och ät upp!
(Emeli tittar på syltlocket och det visade sig att sylten var ca 2 månader gammal, mums!)
Sedan åt han på som normalt!
Brandlarmet gick även igång när vi skulle göra bacon, så otroligt lyckade!
Jag brände mig typ 382065 gånger på mina händer,ajaj! :(
Det skvätte så *fjoff,fjoff*

Men nu har Angelica kommit hem och ska hjälpa mig, hoppas jag.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0