Kärlek till min bästavän!

Igår kom Pue hit vid 23.00 på kvällen och började terra mig och vi var typ uppe tills 5-halv 6 i morse, och vaknade typ vid 11.. Kul! Vi satt typ vid datorn och degade tills klockan 7 och så cyklade vi ner till oskarström i min & emelis fina one piece så skjutsade jag henne eller vad det heter, det gick ju sådär.. Sen stack jag upp till bussen och nu snackar jag med bebis på skype och lyssnar på musik och känner mig alldeles ensam utan bästis.. :(
Men det har blivit en massor med skratt & jag har haft det bäst, tack till dig♥
Imorgon sticker jag som sagt till mormor, men jag tror att jag hinner blogga innan jag sticker, posshay!

Kommentarer
Postat av: therese pue

<3 x1000

2012-04-01 @ 22:40:39
URL: http://puueee.blogg.se/
Postat av: Maja

Finast ju.

2012-04-02 @ 11:57:49
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0