Känner hur livet sakta försvinner..

Jag orkar seriöst inte mer..
Varje dag, varje minut, varje sekund väntar jag på ett sms från dig där det står 'jag vill ha tillbaka dig, jag älskar dig'. Det kommer aldrig hända, men jag går runt och hoppas.. Helt seriöst, du är hela min värld, du är allt som finns i mitt huvud, kan inte koncentrera mig på något annat.. Helt galet! Gråtit mig till söms nu varje natt, usch.. Du är fortfarande det bästa som någonsin hänt mig.. Min kärlek till dig är enorm älskling..'

okej hej deppblogg!
Inte bloggat idag pga pluggande och så.. Imorgon bär de av till skolan och ungdomsmottagningen, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0