ett hjärta kan gå i tusen bitar

När jag började prata med dig var jag riktigt osäker, men för varje dag som gick blev du mer och mer speciell och tillslut betydde du så otroligt mycket för mig.
Vi snackade på skype varje dag och i telefon. Du, jag & pue hade våra samtal på skype och det var underbart.
När vi skulle träffas första gången var jag otroligt nervös och blyg.
Men den första kyssen du gav mig och jag var som fast. Jag blev kär direkt.
Du gick lika snabbt som du kom, men du kom tillbaka senare på kvällen och mitt liv förändrades.
Jag var så otroligt lycklig med dig, och nu dessa dagar tillsammans med dig och dina kompisar har varit speciella. Jo visst jag har varit blyg, men jag har haft så jävla kul, jag har varit så jävla glad, innerst inne.
Att få se dig le mot mig, det är det bästa jag vet och igår var det sista dagen jag såg dig, då du var min.
Du stog och ljög mig rakt upp i ansiktet, du sa att du älskade mig och att du aldrig ville förlora mig men detta var ditt val och jag har aldrig gråtit så mycket för en kille som jag gjort idag i hela mitt liv, mitt liv rasade samman jag orkar seriöst inte mitt liv utan dig.
fan alltså, att göra slut med mig på sms, det är så fegt och jag gråter fortfarande.
jag kommer gråta inatt, jag kommer gråta imorgon för känslan som jag hade när jag var med dig, kommer jag någonsin få tillbaks den?
vad är det för jävla bullshit att jag bor för långt bort och att vi aldrig kan träffas?
vi skulle ha kunnat träffas varje dag, men nej det var bara en massa lögner allt ihop, du vill inte erkänna men jag vet.
jag har aldrig varit såhär förstörd och du vet inte hur mycket du har krossat mitt hjärta, du har stampat på mig.
betydde jag något för dig ens?
alla gånger du sa att du älska mig, de gånger du tog mig i hand, och när du sa att detta är min tjej och lät så glad, fan asså var det bara en lögn alltihop?
jag vill skrika över allt att jag hatar dig, men jag kan inte för jag älskar dig mer än allt.
jag läser våra sms och du sa att du älskade mig mer än allt, du sa att du alltid skulle stanna kvar och att du aldrig villle förlora mig.
det är jag som har förlorat dig nu, och jag hade kunnat göra vad som helst för att du ska bli min igen. 

så alla som inte har fattat - det är slut mellan mig och tobbe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0