glad alla ♥ dag!

förlåt för dåligt bloggande, hehe men jag var i Falkenberg med Emeli & Bebis igår ♥
Jag måste erkänna att han är totalt jävla efterbliven, men jag älskar han över allt annat.
vi satt i studion och lyssnade på musik och myste, pusss.

sen gick jag och emeli hem till mari och hon är så jävla skön humor!
Einar, Mari jag och emeli satt och kollade på tv och åt kvällsmat typ och sen tjatade hon på einar att vi skulle få sova för att vi skulle upp astidigt, hohohooh
som sagt gick upp astidigt - 04:30, aldrig gått upp så tidigt...

Alla lärare i skolan idag hade typ pms..
dom var skitsura och fyfan, va på bättre humör eller gå och sätt er och drick kaffe, när ni kommer tillbaks kan ni "lära" oss saker.

men nu ska jag hjälpa mamma med maten, om hon vill ha min hjälp dårå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0