jag är fluffig!

Tänkte ta upp en sak på bloggen nu faktiskt.

Det är många personer som säger att jag fet och det är okej att ni tycker det.
Jag har aldrig sett mig som en fet/tjock person, mera mullig.
och NEJ, tjock & mullig är INTE samma sak.
Det är inte något fel på att vara mullig, så ni smala som gillar att man är lite mulligare herregud det är bara patetiskt.
Det sägs också att smala får mycket mer respekt, är det rätt?
nej, verkligen inte!
det beror på vilken människa man är och hur man beter sig för dom som ger respekt efter kroppsstorleken är riktigt omogna.
så nej jag anser inte att jag är tjock, jag är mullig och det är inget fel med det.
så snälla tänk efter innan ni säger att någon är tjock, för jag lovar er att det är inte mer fint att vara äckligt smal.
jag är fluffig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0