nu är botten nådd.

igår vart det begravning som sagt och den vart väldigt fin..
Bara att vissa delar ( absolut inte alla ) av min släkt är inge bra folk, dom är idioter.

efter begravningen åkte jag hem till angelica och skulle ha kul, men så somnade hon & anton och sov typ i 100 år, så jag såg på tv.
sen fick angelica faktiskt vakna och göra mat åt mig, hihi!
på typ kvällen så åkte vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer men jag somnade under den andra filmen tror jag haha!

jag vart helt slut HELA dagen för att jag gick upp klockan halv sju och fixade mig och gick till bussen, men det som var ganska AWESOME var att emeli också skulle åka med den bussen idag så jag slapp vara typ forever alone hihihi, yes!

sen har dagen rullat på som vanligt och nu sitter jag här vid min lillebrors dator för jag har inget liv, jo men ändå.
hejdå & puss!

Rest in peace gammelfarmor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0