okay day.

Pue tvingade typ mig att göra ett inlägg så det får bli ett snabbt inlägg innan jag lägger mig och kollar film.

Idag har jag och Pue busat väldigt mycket i skolan, vi har seriöst skrattat jättemycket!
Vi har också snackat med babe i telefon ganska mycket, så älskade ni är mina små korvar
Efter skolan åkte jag och mamma in till stan och fikade och kollade runt i affärer, hittade ett par shorts som jag ska köpa nästa vecka, SÅ SNYGGA! Vi var också på apoteket i över en halvtimme och handlade medicin för nästan 2000 :- SJUK familj.
när vi skulle hämta sebastian körde vi typ runt hela stan för vi hittade inte var dom var någonstans..... haha så mobbade.
men jaja, när jag kom hem duschade jag och plattade håret och det hade fastnat mascara på plattången så jag fick det i håret och så fick jag kamma ur det oh herregud vilka problem jag hade med den jävla tången.
sen snackade jag bara med tezze & bebis♥
nu skulle han sova, så jag ska också dra mig till sängen och se på film.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0