underbar dag med coola vänner

Herrejesus vad jag har skrattat idag, fyfan vilken underbar dag!
vi gick 3 timmar i skolan och slutade, sen gick jag och therese hem till henne och käkade och såg på paranormal activity 2 & 3.
Jag och therese camade med älsklingen i 1 timma också innan vi gick ner och mötte jennie efter konfan :)
När vi gick ner från backen så skulle therese försöka få omkull mig, men så halkade jag själv och blev helt blöt om röven, mysigt..
så typ köpte dom choklad som tog typ hundra år för therese att välja och vi gick hem och såg på the unborn och det är seriöst skitkul att skrämma dom!
jaja, vi käkade pommes och KORV, mumma!
sen drog jag hem, mwhohohoho, jaja.
haft en riktigt awesome dag med flickorna. 
K Ä R L E K & R E S P E K T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0