det blåser lite......

Okej jag bloggade inte, men nu kan vi köra ett sånt här inlägg sent på natten och se om någon är vaken fortfarande, I AM!
Jag har typ sovit och kollat på film för jag har haft |___________________________| sån jävla huvudvärk idag så jag trodde jag skulle spy ett tag, men ne, i'm a kung fu fighter UH!

Nej men herregud man tror att huset ska blåsa bort, känns som om det skakar lite smått!
och jag börjar bli lite smått rädd, för om det blir strömavbrott dör jag, helt seriös är jag..

Snart ska jag gå in på voddler för jag har sebastians snabbare dator så jag kan se på en rolig film, för jag glömde den andra filmen i min dator och jag orkar faktiskt inte starta den och ta ut skivan sen stänga av den igen känns helt onödigt egentligen

Svullnaden på tungan börjar avta och det känns så jävla härligt må jag säga!
jag vill kunna äta riktigt igen, utan att de fucking wighfekr korvar sig o gör ont i 200 timmar efter!
men jaja, ska inte slösa mer på er tid, pussss & godnatt för er som ska sova:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0