i'm the one who want's to be with you.

I just love the weather!
nejmen vädret är seriöst underbart och jag & emeli åker till det gamla stallet och kollar läget lite så får vi se hur det går, hihi!
jag har märkt att jag lyssnar på björn rosenström när jag är glad, kanske för att fortfarande vara glad? Jag har faktiskt ingen aning!

idag vaknade jag faktiskt innan 11 och gick oh åt frukost sen har jag bara fixat mig lite och sånt.
och så märkte jag helt plöstligt att jag hade något rött i ögat och det var jätteläskigt, det går inte bort heller..
men som småningom försvinner det sa calle, hoppas han inte ljög för mig för att slippa mitt gnäll hehe..
men jaja, whatever hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0