du är den jag ser upp till.

Tänkte ta upp en sak nu i bloggen om min "undebara" klass.
Igår när jag inte var i skolan la några (nämner inga namn) tid på att göra en lapp med en "bild". Patetiskt.
Jag tror jag vet vilka det är för det är bara dom som kallar mig "steffe". Känner mig riktigt älskad av min klass, fast nej.
Jag är inte säker på att det är dom, men jag misstänker dom STARKT.
Jag hatar min klass, har alltid gjort. Jag mår dåligt av att gå till skolan och träffa dom som går i min klass, är det okej eller?


Om en timme börjar big brother och innan det ska jag hinna platta håret, så jag får väl skynda mig.
jag har sprängande huvudvärk på ena sidan av huvudet / ansiktet och det är jättejobbgt, känns som om halva skallen ska sprängas, men whatever, panodil in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0