Pue här !

Gästbloggar här nu,shhh! Nej,men hon vet om att jag bloggar här..haha,världens random läsenord,hon har. Men skit samma.
Ska jag berätta anledningen till varför jag ville blogga här? -jo,för att jag hade tråkigt,så jag bestämde mig för att redigera en bild åt Steffi,så.. Fast den är inget speciellt,haha.. Men ah,så tyckte jag att hon skulle få se den nu,här på sin blogg. MEN självklart är mitt internet segt,nu igen..så ah. Bilden lär komma en annan gång.
Jag har precis plattat håret & de blev platt för en gångs skull..jag har väldens tjockaste hår,jag svär..
Men jag brände mig både på örat o käften & ja ni behöver inte fråga hur fan då.. För de är bara sånt jag lyckas med.. & även Steffi,ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0