Tack för dagen fina människor!

Ligger nu och kollar på big brother avsnittet från igår eftersom jag somnade, wopsii.

Idag har varit en riktigt awesome dag.
Jag och Pue åkte in till stan och träffade älsklingen och två andra personer, riktigt kul människor! Sen satt vi och hängde i gallerian och jag & Pue stack o kollade i affärer och kollade om ungdomsmottagningen var öppen, men nehedu..
Vi mötte dom igen och så satte vi oss i gallerian och sen gick vi till donken o dom käkade.
När vi skulle till bussen var pue's hamburgare RIKTIGT seg så vi såg bussen åka iväg framför oss, men vi kom hem tillslut faktiskt.
Tack för en awesome dag med awesome människor!

Jag älskar dig bebis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0