trött..

Åh.. Nu har min lilla pojke åkt hem.. :( Saknar han redan som in i helvete! Det är helt sjukt, det jag känner när jag é med honom är sjukt. Jaja, vi har kollar på film o myst och käkat hemmagjord pizza, omnomnom! Världens bästa dag.
Igår så gick Pue och höll något hemligt hela dagen tills sista lektionen så sa hon att hon skulle gå o snacka med en person och så tog de typ en stund och så kom hon tillbaka med min älskling och jag vart helt chockad! Jag blev så jävla glad o typ händerna skakade. Så vi var nere i oskarström med pue, padde och emil sen stack vi hem. Och nu ska jag se på de BB avsnitten jag har missat, ha det bäst! posshay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0