Svar på frågestund, bättre sent än aldrig!

Bättre sent än aldrig!

1. Om du skulle bli tvungen att flytta, vilka tre städer skulle du flytta till?
- Göteborg, Stockholm eller Varberg !

2. Favorit klädesplagg, godis och färg?
- Mitt favoritklädesplagg är nog mina ljusblåa jeans och min "pain" tröja. Mitt favoritgodis är typ som center och sen min favoritfärg är helt klart rosa!

3. Vad gör du helst på fritiden?
- Jag bloggar & är med vänner helst!

4. Längsta förhållandet du haft?
- tror det är 6 månader.

5. Canon eller Nikon?
- Nikon :)

6. Hur många mobiler har du ägt?
- Alldeles för många! :o

7. Har du egen tv på rummet?
- YES.

8. Om du vinner en miljon, vad är det första du gör?
- Köper en ny kamera & dator och åker utomlands!

9. Hur många konärter har du varit på?
- 2 tror jag :)

10.  Hur många bloggar följer du?
- Ganska många!

11. Varför började du blogga?
- För att jag tyckte det verkade som en kul grej :3

12. Vart har du gjort din header?
- Det är iinte jag som har gjort den det är min bästavän så jag vet faktiskt inte :

13. En sak du inte klarar dig utan?
- Mobilen!

14. Vad skulle du välja mellan bästavän och pojkvän?
- Bästavän!

15. apor eller åsnor?
- helt klart apor, så söta o små!

16. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Beror på.

17. Ett ställe du vill åka till?
- Egypten & simma med fiskar!

18. När var din första kyss?
- För länge sedan..

19. Är du oskuld?
- Jadu.. ;)

20. Dräglar du när du sover?
- Nej inte nu, men jag gjorde det när jag var liten.

jaja, hopppas ni är nöjda, haha!
ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0