Bajs matte.

Har matte just nu, men helt seriöst jag orkar inte. Känner mig bara trög när jag försöker och ändå inte kan. Vi har ap sen. (arbetspass) för er som inte vet vad det betyder. Sen är det käk & ödcupen tror jag det är, alltså fotboll. Vilket jag inte tänker vara med på, för man är inte tvungen! Kan stå och heja på min klass istället, eller vad säger ni? De behöver lite pepp.
Jag har typ 0 batteri på min mobil och hade verkligen behövt ladda den, men nej. Laddaren ligger i min väska, som ligger i lärarrummet och noooo way att jag går in där. Aja kände att detta blev ett rättså onödigt inlägg, men nu vet ni vad jag kommer ha för mig denna skoldagen. Puss mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0