Varmt, eller?

Härligt att träffa bästis och vi tog en fika oså, pratade om allt mellan himmel & jord. Härligt att komma till en person man äntligen kan vara sig själv med och prata ut om allt, underbart!
Nu har jag i alla fall kommit hem och tagit en skön kalldusch, det var riktigt härligt pga värmen!
Jag har typ världens sömnproblem, somnar inte förens tidigast 03.00 på natten och det är väldigt jobbigt när man ska till skolan, kan det vara värmen som orsakar det? Spelar ingen roll om jag har igång datorn eller den avstängd för jag somnar inte ändå, så ligger nästan hela nätterna och kollar på smallville, no life i know..  Så går jag upp och letar kläder, ritar, skriver ja jag gör allt.... Orkar i alla fall inte blogga mer nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0