Gooodjuul(L)

Hejsan alla sötnowsar! :D
Förlåt om jag inte bloggat, men jag har faktiskt varit hos min älskade pappa!
Vi har ju haft det väldigt mysigt och nästa gång det blir att åka dit är på nyår! :)
Jag är glad att folk ändå har tittat på bloggen även fast jag inte lagt in något.
Nu kommer vi till höjdpunkten på detta inlägget.
JUUUUUUUUUUUUUUULAFTON!!! :D:D:D:D
God jul alla människor i världen.
Idag fick jag:
Linnen
Jeans
Myskläder
Smink
Smycken
Hårsaker
Headset
och MASSOOR AV PENGAR! (3100);**
OCH MYCKET MER! (L)

Nu ska ni få lite nya bilder för jag har tråkigt.
OCH KOMMENTERA DOM OCKSÅ! :D<3

*Nyibild(L)


*Nybild(L)


*Nybild(L)




*Nybild(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0