Grattis syster!§

Shuuuee.
Idag har varit en sjukt seg dag!
Jag har fan inte gjort någonting...
Skolan sög bajs.
Imorgon efter skolan blir det stan med Syster(Y)
Kanske köpa lite julklappar och lite saker till mig?
Idag här hemma har jag varit helt slut.
Har bara sett på en film som var SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR bra! :D
Hihihi, nu tror jag calle och mamma bråkar?
I allafall om jag hör rätt, eller så "diskuterar dom högt" enligt dom..
Men nu ska jag lägga mig och se på någon film! (L)
Pussheejj. 

therese bruzelius tack för att du är så jävla underbar och finns.<3


ETT STORT GRATTIS T. MIN SYSTER SOM FYLLER 14 ÅR IDAG! :d<3

* Ny bild på mig och underbara syster(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0