Klättring,Badhuset,pizza&Singstar!§

Först kom vi ju då till skolan och hade NO som verkligen suger..
Sen drog vi och klättrade i någon timme på halmstads klätterklubb.
Det var faktiskt roligt. :):):)
Sen drog man till badhuset med klassen också.
Vi retade adrian (Y)
Och dom skvätte vatten på oss
Men sen typ vid 2 drog vi tillbaks till skolan och var framme halv 3.
Så sen när alla gått beställde vi pizza och såg på film och sjöng singstar.
Det var MYYYSIIIGTT:D<3

Jag har då ett bra förslag.
Bada ALDRIG när du är förkyld..
Jag mår så fucking jävla piss nu..
Jag funderar på att gå och lägga mig i tid idag kanske?
Men får väl se om det blir någon skola imorgon..

I helgen ska man va med sin underbara bella och baabe(L)
Så ska vi göra pepparkakshus också, MYYYYSIIIGARE ÄN MYYSIIGAST! :D
Lalala, jag älskar dig kewwiiiin och jag älskar dig BEELLLIIIIIIS (L)<3
Nu är det såhär att alla ska titta min bäästaväns blogg! ;o
Therése Pue http://puueee.blogg.se för hon är bäst och sötast ;*

* Sähär kan man se ut+jag fryser! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0