MOAHAHAHA, MUUULAD! :D<3

Hejsan.
Idag hade vi trippelboll i skolan och det måste jag säga att det SÖÖÖÖÖÖÖÖG!
Asså fyyyfaan va jag hatar dig, men jaja.. ¨;s
B-laget vann! Mwhihihi vi äger! ;o
Eller inte jag för jag tjurade på en person..
Sen åt vi när kevin åt och nina bah försökte hälla vatten på mig. xD
MATEN var USCH så jag käkade inget.
Sen gick vi ut och så bah skulle mula kevin men han stack in i buren ;o
Så vi stack där ifrån också.
Sen kom ju han in i b-laget och då tog jag med snö utifrån och mulade han (y''
Så tog han av sig alla sina jävla koftor.
OCH JAG TOG EN OCH GICK IVÄG! :D:D:D:D
Och då låste jag in den i skåper (y)
Men på svenskan bah han va där utanför så jag fick ge han jackan!
PAHAHHAHA. guud så roligt.
Ska jag göra en ny header kanske?
för då måste någon hjälpa mig sätta in den. :))
Nu har jag jävligt tråkigt och ska se på film xD
Pusspussungen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0