Myyysdag.(A)

Hejsan bloggen.
Idag är steffi glad! =D<3
Först var skolan SÅÅÅÅ fkn seg..
Sen när jag kom hem typ så gjorde jag ingenting..
Typ vid halv fem åkte jag ner till oskarström och träffa älsklingen! :)<3
Först bah åkte han skridskor och jag frös ihjäl! ;oo
Sen stack vi hem till han och myyyste! (a)¨
När vi hade satt på star wars somnade han.
Mwihihi sååå söt han va. ;>
Jag älskar dig ngt så enormt mycket.
Jag har aldrig varit så kär..<3
När jag skulle hem så typ ah hade värmen gått sönder hemma.
BARA för jag har frysit hela dagen. ;ss
Men nu har jag sjukt tråkigt och fryser, pahah.

Duémittalltbaby<3
Jagkanintelevautandig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0