*Ohyeah baby julmust* ;)

Idag vaknade jag sur och så..
Sen när jag satte mig vid matbordet och snacka med emeli blev jag glad igen.
När jag var på väg till skolan, så märkte jag att jag hade en stor jävla kafffe fläck på byxorna..
Jag kom till skolan och som tur va hade jag kvar mina mysbyxor där.
Jag och nina har flummat runt hela dagen.
Oskar emil och alla saker tog min mössa! ;oo
Sen bah O-M-F-G!
Jag fryser som in i helvete...
Nån som kommer och värmer mig? (a'<3
Måste bara säga detta..
TRÄÄSLÖJD SUGER! ;OOO
Jag bah fatta ingenting, kunde knappt såga wtf?! o.0
Men aja nu ska jag göra något jag inte vet vad jag ska göra.
AJUSTE!
*Jag älskar julmust! *
Det är myyysiigt!<3
Puss och kram ditt gurkdamp (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0