Sjuk, & ögoninflammation?^o)

Ja, då är man hemma.
För att man är förkyld, men det blir skolan imorgon.
Och jag vet inte om jag fått ögoninflammation? ;o
Mitt öga är i allafall rött, svullet och det rinner.
Likadant rinner min näsa xd,
Munnen har faktiskt blivit bättre. :)
Det gör stäffii väldigt glad. :)
Jag sitter och lyssnar på musik och är trött för jag har inget att göra.
Undra om bella kommer imon eller på lördag?
Hon kommer i helgen i allafall.
Och vi ska MYYYYYSA!!!
lalalalal :DD
Jag har enormt tråkigt -.-
Jag är kär i en knaaaaasboooll!(L)
Men nu ska jag vila och se om jag har någon salva till ögat...
PUUSSSSS! :d:d<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0