Mellandagsrea&Shoppa(Y)

hejsansvejsan! :))
Idag har varit en otroligt rolig dag egentligen.
Hihi, jag, mamma emeli och sebbe stack till stan för mellandagsrean (YYY)
Tyvärr så hittade jag inte så mycket jag gillade.
Och jag och emeli skulle ju skriva på våra mysbyxor men fuckface affären var ju stängd på just MÅNDAGAR! :@
Får väl bli nästa gång dårå :)
Jag köpte i allafall något.
Köpte; ; ; ; ; ;
* Ett par mysbyxor(roooosa)
* En ögonskugga(guld&silver)
* Glitter-spray man har i håret(guld)
OCH HÖJDPUNKTEN!
DADDADADADA
* EN SYSTEMKAMERA! (y)
den får jag hämta imorgon i hylte.  ;))
Sen åker jag till mormor och sen på nyår är jag hos pappa. :))
Så kanske inte blir något bloggande eftersom internet kanske inte funkar hos mormor -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0