Hos pappa! :)<3

Hejsan bloggen.
Idag har dagen varit hemsk asså.
Fick avliva vår kanin :'(
R.I.P stampe!
Sen fick jag köpa en farsdagpresent till pappa och åka till honom!
Jadå så typ handlade vi lite skit och sen typ åkte vi hem. 
Vi har försökt fixa internet jättelänge, men nu fick vi igång det.
Så nu ligger jag här och gör ingenting (a' 
Jag har värsta sjukt tråkigt och saknar min babe!<3
Blir väl att mysa i helgen mest (y'
Det är ju inte ofta man är här och jag ska sno så många kramar från lillebror som möjligt ;p
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, så PPPPPPPPUSSSSSPUUUUUUUUSS :D

* Måste säga, jag har världens sötaste lillebror<3

Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Tack för din medverkan till dagens blogg, resultat redovisas ikväll runt 00;00, Tack. Patrik :)

2010-11-12 @ 19:57:29
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens bloggvinnare utsedd, välkommen till bloggen för att kolla om just du vann.

( Resultat finns på inlägget )



Kram, Patrik :)

2010-11-13 @ 00:16:00
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0