Bilder från helg m. Bellis!<3

Bella är sjukt söt! ;*


Bella är smidig som ett kylskåp UNGEFÄR!


Wiiiiihhoooo, världens högsta!


Ohyes, KIIINGEN vafan!<3


Bara bilder på bella, men jag orkade inte ladda upp på mig! Smexi<3


Yes, i'm ready!


Koommmeeerrr nuuu steeffiiii!


Jag är nere din mupp, heeeeeeej!


Bara för jag älskar bilden på mig & bästis.<3


ÄLSKLING, ALLLTID DU & JAG!
HAND I HAND LIVET UT BABY<3

Men åååmmmaaajjjgaaad vad jag saknar min påååniii! :'(<3


Extremt fin är hon, vill ha tillbaka min pääskling nu!<3


LLIITE bilder på min gammlllaaa påååånnniii sussan! :'(<3

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Glad alla hjärtans dag på dig! ♥

2011-02-14 @ 20:05:49
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: Bella

Åhhh älskar dej bästavän!!<3

2011-02-14 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0