Böööcker ^.^

Nu är det sista chansen att anmäla sig till helgens blogg.
Jag utser vinnaren kl. 20.00 ikväll!


Heeeeej, sötnosar!
Asså ni ska veta en sak att jag är faktiskt beroende av böcker ibland
Just nu håller jag på att läsa en bok som heter synvilla skriven av Karina Berg Johansson

Jag ÄLSKAR en serie av böcker som jag läser också.
Den heter TRE.
1. Ett hål i stjälen
2. Den farliga kyssen
3. De som kommer att ske
4. Flytande vatten
5. Till jord ska du bli
6. Den gråtande mördaren
7. Tillbaka från de döda
8. Ett sista offer
9. Mördarens ansikte

Alla dom böckerna har jag här hemma & har läst alla!
Nu väntar jag på att jag ska åka ner och köpa nr 10 som heter;
10. De som lever vidare

Alla "TRE" böcker jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0